بهار منــــــــــ

بودنت چقدر شعر است

بهار منــــــــــ

بودنت چقدر شعر است

گیشا

حالم؟ نه اصلا خوب  نیست


امشب نمی توان خوابید ؟

از این پهلو به آن پهلو ...!

و فکم که تیر می کشد

چه می گویم؟ فک هم تیر می کشد؟

احساس مبهم تهوع خاطرات...!

چرا ...؟!؟!؟

بی روح، بی حس شاعری

به راستی حس دخترکی گیشا دارم

گیشایی اجباری....!!!!


زمستان!

چشم تو با من جور است و تدبیر نیست

دستم خالی و هیچ مرا تقصیر نیست

عشق تو رهایی ست و می دانم

هنوز برای عاشق شدن دیر نیست

هرروز نگاهت جذاب می شود

عشق تو با من نه زمین گیر نیست

به دل غم زده تو سر زدی!!!

برف و زمستانم این بار دلگیر نیست

مبهم نیست این به خدا روشن است

که نگاهم با دیگری درگیر نیست

دل نوشته های مهـــــــــراز

سلام به همه ی دوستای خوبــــــــــــــــم:


هروقت پست جدید می ذارم و یادگاری های شما دوستای خوبو می خونم یه جمله مشترک تو تمام پست هام بوده:


                                                "چرا اینقدر تلخ"


منم تصمیم گرفتم از این به بعد تلخ ننویسم و تو پست های بعد *کارای خودمو* بذارم.

نظرتون چیه؟؟؟؟!!!!!

مهراز

Everybody's Fool


perfect by nature
درست شده به دست طبیعت
icons of self indulgence
نشانه هایی از خود بزرگ بینی
just what we all need
تنها چیزی که ما نیاز داریم
more lies about world that
دروغ های بیشتری درباره جهانی مجازی که
never was and never will be
هیچ وقت نبوده و نخواهد بود
have you no shame,don't you see me
آیا تو شرم نداری .آیا مرا نمی بینی
you know you've got every body fooled
تو میدانی که همه را فریب دادی(همه را احمق کرده ای)
look here she comes now
نگاه کن او دارد می آید
bow down and stare in wonder
زانو زده و خیره شده با تعجب
oh how we love you
آه .ما چقدر تو را دوست می داشتیم!
no flaws when you're preteading
عیبی دیده نمی شود و قتی تو وانمود می کنی
but now i know she
ولی من الان می دانم که او
never was and never will be
هیچ گاه نبوده و نخواهد بود
you don't know how you're betrayed me

تو نمی دانی که چگونه به من خیانت کرده ای
and somehow you've got every body fooled
و به یک نحوی تو همه را فریب داده ای
without the mask where will you hide
بدون نقاب کجا مخفی خواهی شد؟
can't find your self lost in your lies
تو حتی نمی توانی خودت را پیدا کنی چون در دروغ هایت گم شده ای
i know the truth now
من حالا حقیقت را می دانم
i know who you are
من می دانم که تو که هستی
and i don't love you anymore
و دیگر تو را دوست ندارم
you're not real and you can't save me
تو واقعی نیستی و نمی توانی مرا نجات دهی

باید فراموشت می کردم

باید فراموشت کنم 
چندیست تمرین می کنم
من می توانم ! می شود !
آرام تلقین می کنم 
حالم ، نه ، اصلا خوب نیست ....
تا بعد، بهتر می شود ....
فکری برای این دلِ آرام غمگین می کنم 
من می پذیرم رفته ای 
و بر نمی گردی همین !
خود را برای درک این ، صد بار تحسین می کنم!
کم کم ز یادم می روی 

این روزگار و رسم اوست !

این جمله را با تلخی اش ، صد بار تضمین میکنم!

                         #     #     #

باید فراموشت می کردم

چندی تمرین کردم
من نتوانستم! نشد!
حالم نه اصلا خوب نیست...
تا بعد بدتر می شود....
فکری برای این دل پرآشوب ندارم
من پذیرفتم رفتی
و بر نمی گردی!
خودم را برای درک این صد بار تحسین کردم!
اما ز یادم نرفتی
این عشق و رسم اوست!
این جمله را با سختی اش صد بار تضمین کردم!