بهار منــــــــــ

بودنت چقدر شعر است

بهار منــــــــــ

بودنت چقدر شعر است

کارو

سلام به همه دوستان عزیز

اینم سفری به اشعار کارو شاعر بزرگ انسان ها امیدوارم خوشتون بیاد

((کفرنامه))

شب است و ماه می رقصد...
ستاره نور می پاشد...
نسیم پونه ی عطر شقایق ها...
ز لبهای هوس آلود زنبق بوسه می گیرد...
خداوندا تو در قرآن جاویدت
به انسان وعده ها دادی....
تو میگفتی که نامردان بهشتت را نمی بینند...
تو میگفتی که دوزخ منزل آنها است...
من اما دیده ام نامرد نامردی...
که با خون رگ مردان عالم کاخ می سازد...
تو میگفتی اگر اهریمن شهوت...
بر انسان حکم فرما شد....
من آن را با صلیب خشم خود
مصلوب خواهم کرد....
من اما دیده ام...
چشمان شهوت ناک فرزندی
که بر اندام لخت مادرش دزدانه می لغزید...
تو بر لعن و نفرینت...
اگر مردانگی این است...
به نامردی نامردان قسم
نامردِ نامردم اگر دستی به قرآنت بیارایم....


نظرات 2 + ارسال نظر
علی سه‌شنبه 28 مهر 1388 ساعت 22:15 http://shoorideh88.blogsky.com

سلام ممنونم شما هم لینک شدی

سانا پنج‌شنبه 21 بهمن 1389 ساعت 14:36 http://BIDAVAZ.BLOGFA.COM

سلام دوست من
کار قشنگیه من از دیدن وبلاگت لذت بردم.امیدوارم همیشه شادو پیروز باشی.
راستی من وب لاگتو به عنوان لینک وبلاگم استفاده کردم تا دوستان استفاده کنند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد