بهار منــــــــــ

بودنت چقدر شعر است

بهار منــــــــــ

بودنت چقدر شعر است

Everybody's Fool


perfect by nature
درست شده به دست طبیعت
icons of self indulgence
نشانه هایی از خود بزرگ بینی
just what we all need
تنها چیزی که ما نیاز داریم
more lies about world that
دروغ های بیشتری درباره جهانی مجازی که
never was and never will be
هیچ وقت نبوده و نخواهد بود
have you no shame,don't you see me
آیا تو شرم نداری .آیا مرا نمی بینی
you know you've got every body fooled
تو میدانی که همه را فریب دادی(همه را احمق کرده ای)
look here she comes now
نگاه کن او دارد می آید
bow down and stare in wonder
زانو زده و خیره شده با تعجب
oh how we love you
آه .ما چقدر تو را دوست می داشتیم!
no flaws when you're preteading
عیبی دیده نمی شود و قتی تو وانمود می کنی
but now i know she
ولی من الان می دانم که او
never was and never will be
هیچ گاه نبوده و نخواهد بود
you don't know how you're betrayed me

تو نمی دانی که چگونه به من خیانت کرده ای
and somehow you've got every body fooled
و به یک نحوی تو همه را فریب داده ای
without the mask where will you hide
بدون نقاب کجا مخفی خواهی شد؟
can't find your self lost in your lies
تو حتی نمی توانی خودت را پیدا کنی چون در دروغ هایت گم شده ای
i know the truth now
من حالا حقیقت را می دانم
i know who you are
من می دانم که تو که هستی
and i don't love you anymore
و دیگر تو را دوست ندارم
you're not real and you can't save me
تو واقعی نیستی و نمی توانی مرا نجات دهی
نظرات 12 + ارسال نظر
نقاب چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 12:55 http://ps-neghab.blogsky.com/

بدون نقاب کجا مخفی خواهی شد؟

جالب بود............. ولی نا امید کننده..

تصویر را دیدم خود تصویر گویای همه چیز است... ممنون

ارمغان چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 14:37 http://abrirahgozar.blogfa.com

سلام
ممنون اره من اشتباه کرده بودم
میبینی گاهی اوقات همه چیز رو درست میبینیم و نمی دونیم که به بهانه ندیدن
حتی به کوچکی یک خط فاصله دیگر هیچ چیز نیست
دوست دارم
به امید دیدار

بهارک چهارشنبه 7 بهمن 1388 ساعت 19:22

سلام آبجی مهراز!
خیلی مطالبت به دلم میشینه شاید روحیه هامون به هم شبیه هست!
وجدانا وبلاگ قشنگی داری!
خسته نباشی!

ممنون بهارک جون.
نظر لطف شماست

آرمین جمعه 9 بهمن 1388 ساعت 22:43 http://rmin.blogsky.com

salam dooste jadidam mersi az nazaraye por ehsaset kheili khoshal misham kasi neveshtehamo mikhone khoshal misham bazam beyay.

نقاب شنبه 10 بهمن 1388 ساعت 18:33 http://ps-neghab.blogsky.com/

سلام مهراز گرامی...

در نوشته های خود گفته اید::

من حالا حقیقت را می دانم.....

حقیقت یعنی همانی که می گوید دیگر تو را دوست ندارم.... یا حقیقت این است که تو او را دوست نداری؟؟

کمی ابهام برانگیزه...

میشه دربارش توضیح بدی مهراز جان؟؟ البته اگه خواستی

سلام صابر جان
حقیقت اینه که حالا شخصیت واقعی شو شناخنم و میدونم کیه....
"دیگه" دوسش ندارم
می دونم اون کسی نیست که بتونه....
"همون طور که خدتون گفتید عکس گویای همه چیزه!"

امیر یکشنبه 11 بهمن 1388 ساعت 09:28

سلام آبجی مهراز
من تا حالا به وبلاگت سر کشی نکرده بودم
مطالب شیوا و مفیدی داری
خوندمشون خوشم اومد
یادش بخیر یاون موقع هایی که عاشق بودیم برای عشقم وبلاگ مینوشتم.ههههههه
عاشق وبلاگ نویسی هستم
فقط چند تا توصیه دوستانه بهت میکنم
قالب وبلاگت کمی سرد هست ، میتونی از قالب های رنگ گرم استفاده کنی تا بیشتر به دل بیننده بشینه
توی وبلاگت جای خالی آهنگ حس میشه، میتونی با یه کد آهنگ به وبلاگت روح تازه ای ببخشی
توی مطالب وبلاگت هیچ عکسی من ندیدم، اگر از عکس بین مطالبت استفاده کنی بهتر میتونی با مخاطبت رابطه برقرار کنی.
البته شرمنده ، اصلا قصد توضیح نداشتم آجی
اگر کمکی از دستم بر میاد حتما بهم بگو خوشحال میشم.
موفق باشی

Mehdi دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 14:07 http://north-boy.blogsky.com/

سلام مهراز عزیز

من همیشه این ترانه رو دوست داشتم و دارم...

استنباط خوبی از این ترانه داشتی...ولی
راستش رو بخوای این آهنگ همانطور که میدونی به سبک موسیقی راک از گروه (Evanescence)هست و اگه خوب دقت کنی تو کلیپ و متن ترانه متوجه میشی که Amy Lee خواننده ترانه می خواد بگه که مجبور هست با وجود کاذب درون خودش مبارزه کنه و اصلآ عاشقانه به نظر نمی رسه!
از اینکه ما تو دنیایی زندگی می کنیم که مجبوریم خودمون نباشیم و نقش بازی کنیم و با یه شخص دروغین درون خود زندگی میکنیم .
این ترانه بسیار شبیه ترانه > نقاب < استاد قمیشی هست البته در سبک پاپ و جاز.

Mehdi دوشنبه 12 بهمن 1388 ساعت 14:18 http://north-boy.blogsky.com/

سلام مهراز عزیز

من همیشه این ترانه رو دوست داشتم و دارم...

استنباط خوبی از این ترانه داشتی...ولی
راستش رو بخوای این آهنگ همانطور که میدونی به سبک موسیقی راک از گروه (Evanescence)هست و اگه خوب دقت کنی تو کلیپ و متن ترانه متوجه میشی که Amy Lee خواننده ترانه می خواد بگه که مجبور هست با وجود کاذب درون خودش مبارزه کنه و اصلآ عاشقانه به نظر نمی رسه!
از اینکه ما تو دنیایی زندگی می کنیم که مجبوریم خودمون نباشیم و نقش بازی کنیم و با یه شخص دروغین درون خود زندگی میکنیم .
این ترانه بسیار شبیه ترانه > نقاب < استاد قمیشی هست البته در سبک پاپ و جاز.

دوست عزیز آپ بعدی من در مورد قیاس این Every Bodys fool با نقاب خواهد بود
ممنون میشم نظرت رو عنوان کنی!

سلام
ممنون از توضیحاتت....
باشه حتما سر می زنم

نوید سه‌شنبه 13 بهمن 1388 ساعت 13:34 http://2nyayekhande.blogfa.com

سلام چطوری یا نه چه خبرا .............
دیگه آن نمیشی ؟
نگرانتما........................

سلام
مرسی. خوبم!!!!

شهرام پنج‌شنبه 15 بهمن 1388 ساعت 11:35 http://ravan-sh.blogsky.com

سلام چطوری؟منو با روانشناسی و زندگی بهنجار لینک کن من تورو چی؟لینکت کنم؟

رهــــا یکشنبه 17 مرداد 1389 ساعت 23:21 http://fair-eng.blogsky.com

این جمله خیلی خیلی پررنگ و تلخ بود!
"تو حتی نمی توانی خودت را پیدا کنی چون در دروغ هایت گم شده ای"

سینا یکشنبه 11 دی 1390 ساعت 02:20

وبلاگت واقعا قشنگه
خیلی خیلی خوشم اومد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد