بهار منــــــــــ

بودنت چقدر شعر است

بهار منــــــــــ

بودنت چقدر شعر است

برای خودم. برای لیلی

اصلا فرقی می کند شنبه ی صورتی باشد یا پنج شنبه ی آبی؟


وقتی برگشتن آقای سیب همان قدر محال شود که رفتن آقای...


اصلا فرقی می کند پیغام روی آیینه چه باشد


وقتی نه تو لیلی ترین باشی و من یگانه ترین...


رفتند لیلی... تمام شد...؟ من از تو می پرسم و تو همیشه ... 

همیشه... 

همیشه...  

جوابم را با دعاهایت می دهی و حس تو که تنها حقیقت را نشان می دهد...

***

دیدی رفیق...! دیدی چطور بازیچه چشمانشان شدیم... 

گریه نکن دختر بهار... خدا به موقع می رسه

گریه نکن بهارم... همیشه لحظه ی آخر خدا نزدیک تر می شه!

***

تمام دردها حرفهای نگفته بود... حرف هایی که هیچ وقت...


***


آن روز یک روز آفتابی نبود 

یک روز زیبای بهاری نبود

یک روز با هوای مطبوع و دل انگیز پاییزی نبود

فقط یک روز بود... یک روز سرد که او هم بود...

او تنها عشق من بود...


***

پشت همین چراغ قرمز 


اعتراف کردم که دوستت دارم

تا هر جا مجبور شدی کمی مکث کنی...

یاد عشقمان بیوفتی

چه می دانستم قرار است بعد از من

تمام چراغ های زندگیت سبز شوند

(میلاد تهرانی)

**********

هه...! آقای سیب! آقای Need!

روزی برخواهی گشت..............؟؟

روزی که دیگر نیستم

آن روز دیگر نمی توانم هیچ قافیه و ردیفی جور کنم!

آن روز که تو میایی هیچ دو کلمه ای کنار هم جور نمی شود...

تو میایی... اما... اما... کمی دیر!!!!

یا نه... تو دیر نمیایی...

من دیر به دنیا آمده ام شاید

 تا به تو نرسم...!!!!؟؟؟؟

**********

خبر داری رنگ تکرار به نوشته هایم پاشیده ای...!

امروز در نگاهت زن دیگری میدود...

در آغوشت به خواب می رود...

و تو هی...

هی...

هی...

رنگ تکرار به من می پاشی!

*************

کمی آرامتر سکوت کن

صدای بی تفاوتی هایت آزارم می دهد

**********

پ.ن :

آدمـک آخــرِ دنیــاست، بخند


آدمـک مـرگ هـمین جاست، بخند


آن خـدایی که بـزرگش خوانـدی


به خـدا، مثـل تـو تنهـاست، بخند


دست خطی کـه تـو را عاشـق کرد


شوخـیِ کاغــذی ماسـت، بخند


آدمک خر نشوی گریه کنی


کل دنیا سراب است بخند


فکر کن دردِ تـو ارزشـمند است


فکر کن گریـه چـه زیباست، بخند


صبحِ فردا به شبت نیست که نیست


تـازه انگار کـه فـرداسـت، بخند


راستـی آنچـه بـه یــادت دادیم


پَر زدن نیست کـه درجاسـت، بخند


آدمــک نغمــه ی آغــاز نخوان


به خــدا آخــر دنیـاست، بخند


نظرات 5 + ارسال نظر
ترانه شرقی جمعه 16 اردیبهشت 1390 ساعت 18:15 http://taravateabi.blogfa.com

سلام
متن زندگی روپیش از اومدن به زمین نوشتند وما بازیگریم اما گاهی اوقات روصحنه زندگی شجاعانه اون رو تغییر می دییم وهمه باور نمیکنند که داستان عوض شد...

؛آبی باش وبا طراوت؛

امیرپیو جمعه 23 اردیبهشت 1390 ساعت 20:40 http://dellneveshte.blogfa.com

Your heart is always happy

مهدی پنج‌شنبه 29 اردیبهشت 1390 ساعت 22:56 http://norm.blogsky.com

سلام مهراز جان...
خوبی؟؟؟
خیلی وقت بود که نت سر نمیزدم...
چرا همه حس غم گرفتن؟؟؟
یکی یکیه دوستام وبلاگشون که میرم همشون غم زده هستن...
بیخیال دنیا باش...
خودت باش و خودت...
چرا ناراحتی؟؟؟
کسی اذیتت کرده؟؟؟

حسین رها یکشنبه 1 خرداد 1390 ساعت 20:56 http://www.sabz-raha1.blogsky.com

اعترافِ شخصی!

مسافر کویر پنج‌شنبه 5 خرداد 1390 ساعت 18:14 http://mosafere-kavir1.blogfa.com

خاطرات کودکی زیباترند

یادگاران کهن مانا ترند

درسهای سال اول ساده بود

آب را بابا به سارا داده بود

درس پند آموز روباه وکلاغ

روبه مکارو دزد دشت وباغ

روز مهمانی کوکب خانم است

سفره پر از بوی نان گندم است

کاکلی گنجشککی با هوش بود

فیل نادانی برایش موش بود

با وجود سوز وسرمای شدید

ریز علی پیراهن از تن میدرید

تا درون نیمکت جا میشدیم

ما پرازتصمیم کبری میشدیم

پاک کن هایی زپاکی داشتیم

یک تراش سرخ لاکی داشتیم

کیفمان چفتی به رنگ زرد داشت

دوشمان از حلقه هایش درد داشت

گرمی دستان ما از آه بود

برگ دفترها به رنگ کاه بود

مانده در گوشم صدایی چون تگرگ

خش خش جارو ی با پا روی برگ

همکلاسیهای من یادم کنید

بازهم در کوچه فریادم کنید

همکلاسیهای درد ورنج وکار

بچه های جامه های وصله دار

بچه های دکه خوراک سرد

کودکان کوچه اما مرد مرد

کاش هرگز زنگ تفریحی نبود

جمع بودن بودوتفریقی نبود

کاش میشد باز کوچک میشدیم

لا اقل یک روز کودک میشدیم

یاد آن آموزگار ساده پوش

یاد آن گچها که بودش روی دوش

ای معلم یاد وهم نامت بخیر

یاد درس آب وبابایت بخیر

ای دبستانی ترین احساس من بازگرد

این مشقها را خط بزن

ای دبستانی ترین احساس من بازگرد

این مشقها را خط بزن


[گل][گل]

منتظر حضورت در وبلاگم هستم

[گل][گل]

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد